FAQ

Πώς / πού θα συναντήσω τον οδηγό όταν φτάσω?

Ο οδηγός θα σας περιμένει στην αίθουσα αφίξεων του αεροδρομίου κρατώντας ταμπέλα με το όνομα σας. Σε περίπτωση που δεν μπορέσετε να τον δείτε μπορείτε να καλέσετε στο τηλέφωνο έκτακτης ανάγκης που σας έχουμε δώσει με την επιβεβαίωση της κράτησης σας.

Εάν φτάσετε στο λιμάνι ο οδηγός θα σας περιμένει με ταμπέλα με το όνομα σας έξω από το πλοίο.

Για μεταφορά από κατάλυμα ο οδηγός θα βρίσκεται στην υποδοχή του καταλύματος ή στην είσοδο του εάν δεν διαθέτει υποδοχή 15 λεπτά πριν την ώρα αναχώρησης σας.

Πως θα κανονίσω να υπάρχει babysit? Υπάρχει extra χρέωση?

Παρακαλώ όταν συμπληρώσετε την φόρμα της κράτησης σας να συμπληρώσετε την ανάγκη για babysit, την ηλικία του παιδιού και τον αριθμό τους εάν θέλετε περισσότερα από ένα.

Δεν υπάρχει extra χρέωση για τα Babysit.

Μπορώ να κανονίσω και την επιστροφή μου?

Ναι μπορείτε να κανονίσετε την επιστροφή σας μαζί με την άφιξη σας λαμβάνοντας 10% έκπτωση στο δρομολόγιο της επιστροφής.

Εάν δεν είστε βέβαιοι για την ημερομηνία αναχώρησης σας ή δεν θέλετε να την κλείσετε μαζί με την άφιξη μπορείτε οποιαδήποτε στιγμή να κάνετε κράτηση για την επιστροφή σας.

Μπορώ να ακυρώσω ή να αλλάξω την κράτηση μου?

Ακύρωση κράτησης μπορεί να γίνει χωρίς χρέωση το αργότερο 24 ώρες πριν την πραγματοποίηση της.

Αλλαγή κράτησης μπορεί να γίνει εντός 24ωρου, εκτός από καθυστερήσεις πτήσεων όπου είμαστε ενήμεροι και αλλάζει αυτόματα η ώρα της κράτησης σας από εμάς.

Αν η πτήση μου έχει καθυστέρηση, πότε πρέπει να σας ενημερώσω?

Σε περίπτωση που η πτήση σας έχει καθυστέρηση δεν χρειάζεται να κάνετε κάτι. Εμείς φροντίζουμε να ενημερωνόμαστε για την ακριβή ώρα άφιξης των πτήσεων και ο οδηγός σας θα είναι εκεί έγκαιρα.

Πόσες αποσκευές χωράνε σε κάθε όχημα?

Στο ταξί χωράνε 1 μεσαία βαλίτσα και μία χειραποσκευή ανά επιβάτη δηλαδή 4 μεσαίες βαλίτσες και 4 χειραποσκευές, εναλλακτικά 2 μεγάλες βαλίτσες μια μικρή και 4 χειραποσκευές.

Σε περίπτωση που οι αποσκευές σας υπερβαίνουν τον παραπάνω αριθμό θα χρειαστεί να μισθώσετε και δεύτερο όχημα.

Στο Mini Van χωράνε 10 βαλίτσες μεσαίου μεγέθους ή 8 βαλίτσες μεσαίου μεγέθους και 5 χειραποσκευές.

Σε περίπτωση που οι αποσκευές σας υπερβαίνουν τον παραπάνω αριθμό θα χρειαστεί να μισθώσετε και δεύτερο όχημα.

Ο προορισμός μου δεν υπάρχει στον κατάλογο. Πώς μπορώ να κάνω κράτηση?

Εφόσον ο προορισμός σας δεν αναφέρεται στον τιμοκατάλογο μας μπορείτε επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικά ή μέσω email στο info@gemtransfer.gr για να σας πούμε το κόστος ή να επιβεβαιώσουμε την κράτηση σας για το σημείο που θα μας υποδείξετε.

Με ποιους τρόπους μπορώ να πληρώσω?

Μπορείτε να πληρώσετε στον οδηγό με μετρητά ή με κάρτα κατόπιν συνεννόησης.

Ποίες ώρες λειτουργείτε?

Η τηλεφωνική εξυπηρέτηση είναι 24ωρη 7 ημέρες την εβδομάδα.

Αν επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω email η απάντηση θα είναι κατά το δυνατόν άμεση ή το αργότερο σε μερικές ώρες.

Πότε η κράτηση μου είναι έγκυρη?

Η κράτηση σας είναι έγκυρη εφόσον έχετε συμπληρωσει σωστά τα στοιχεία της φόρμας κρατήσεων και λάβετε το email επιβεβαίωσης από εμάς.

Μπορώ να κάνω κράτηση αργά το βράδυ?

Ναι μπορείτε να κάνετε κράτηση οποιαδήποτε ώρα θέλετε.

Έχετε ερωτήσεις;

Επικοινωνήστε μαζί μας

Εάν έχετε ερωτήσεις ή ενδιαφέρεστε να μάθετε περισσότερες πληροφορίες για τις υπηρεσιες μας, μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.
Διεύθυνση
Νικολάου Πλαστήρα 26, Γάζι Ηράκλειο
Τηλέφωνα
+30 6992181616+30 6992181617
elGreek
en_USEnglish elGreek